Hej, Hej, Hej!!

Helgen blev lyckad. Fredagen blev en lugnt kväll med lite vin och mys på Torstens med Jocke "my husband" och Erica. Lördagen blev hellyckad, då det var Julfest med företaget på Sundspärlan. Satan vad kul det var. Kom hem vid fyrasnåret och mådde som jag förtjänade i går. Showen var definitinvt inget att hurra för, en stor besvikelse skulle jag vilja säga. Som tur var, varande den bara i en och en halv timme. Dt bästa på hela kvällen var när Anne-Lie Rydé sa: Tack för oss! GOD JUL! Jag och Rebecca har nog aldrig varit lyckligare. En halvtimme in i shown gick mamma och pappa därifrån. Med andra ord. Inte bra! Men senare på kvällen spelade en Dj alla de där låtarna som man utan problem, trots alkoholintag, sjunger med i. Och så Dansar man som aldrig  förr. Vi konstaterade också att Victor på Dansgolvet var bättre äb hela showen. En applåd för honom!!


Tack för mig, Hej!


Kommentarer
Postat av: Erica

Kul att ni hade trevligt! Det bekräftade du i ditt meddelande i lördes natt! Haha Tack för det;)

2007-12-17 @ 12:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0