Julen slut




Jaha då har julen glidigt förbi. Lyckade fester och bra julklappar. Sitter med en just nu. Ett linne från MQ. Fint. Tack älskling! Har dessutom gjort en dum grej. Eller, dum och dum. Jag klippte av mig lugg i tisdags. Var trött på snedlugg och gjorde den lite rakare och lite kortare. Sitter nu på jobbet i all min ensamhet och INGEN ringer!! Snyggt! " JAG ÄR RECEPTIONIST!" Men.....ingen ringer. Ska koppla telefonen till moblien och åka i väg ett tag. Äta själv är inte heller någon höjdare. Köpa med mig lite Thaimat kanske. Hade varit gott. Ohc lite nyttigt ändå. Jag är int så nyttig, varken jag eller Jocke. Vi ska börja träna. I morgon egentligen, men det kom något ivägen. Så på lördag.


Mamma och pappa har landat i Sydafrika, allt gick bra men mamma svimmade. Var tydligen jättetrångt, och sitta i 11 timmar är nog fan ingen höjdare. Jag hade svimmat eller spytt efter 1 eller 2 h. Men jag hoppas de får en bra resa. Så får jag nog börja planera mig egna. Sälen iofs men inget är planerat, och ska man åka upp ett tiotal ungre människor så trävs en del planering.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0