Nu jävlar.

Karolina, Karolina.  Vin vän har nu skaffat blogg. Hemmafruutanman.blogg.se Så skriver jag till henne att det var på tiden att hon skrev, då blir hon sur. Skitsur och skriver en kommentar till mig att jag inte heller skriver så mycket. Det är påhopp tycker jag. Jag gör ett bra jobb.....okej, jag suger. Hon har rätt, jag skriver aldrig här nästan. Förlåt Karolina, ska aldrig mer vara taskig. Det var roligt i början, men inte längre. Jag ska börja skriva mer, konstigt att jag inte gör de, med tankte på att jag jobbar på ett jobb där jag för tillfället är rätt understimulerad. Så jag kan inte skylla på att jag inte har tid.

Tack och hej. Ska skriva mer. Lovar

Kommentarer
Postat av: Karolina

hahaha!

2007-12-12 @ 16:38:57
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0