NYHET!

Jag har en ny favoritfrukt. Den heter drakfrukt. Så jälva god. Den är så god att jag ska åka och köpa en på lunchen. Det jobbiga är att jag tål nog inte riktigt den, för det kliar lite i munnen. Men gott är det. Smakar inte så mycket, men va fan. Hela mitt liv har jag älskar vattenmelon, och hur mycket smakar det egentligen? Så, för att summera denna lite otydliga text: Jag gillar vattenmelon och drakfrukt, för de smakar inte så mycket. En bild till er också.

image28


image29




Så gott!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-12 @ 10:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0