Tråkig.

Hade kommit på en jättebra julklapp till Jocke. 2 par skor för 500 kronor. Så var vi ute och handlade julklappar till hans mor bland annat. Han får syn på ett par skor, nej 2 för 500. Och går in och köper de. 4 dagar innan julafton. Jag sa tom till honom att det var onödigt och att han kanske fick någon liknande i julklapp. Han förstod inte piken och handlade ett par skor med leende på läpparna. Kunde inte han veta, men arg blev jag. Jävla skit. Vad ska jag nu köpa. Har en liten ide, får se om det blir de. Han kund einte veta att jag tänkte köpa de. Men man ska inte köpa något 4 dagar innan julafton. Jaja, ikväll blir det utgång. Ska nog vara hon oss innan. Får se. Ska tillv äla snart och trängas. Så dumt att vänta in i det sista. Men va fan.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0