Hur trött som helst.

Jag är så trött att jag nästan mår dåligt. Har från i Fredags inte suttit still många timmar. det var varit väldigt roligt. Men jag är så trött nu att jag tycker trevliga människor är dumma i huvudet. Det är inte snällt av mig. Dessutom vill jag bara lägga på när någon börjar samtalen med -hej, jag har ett par fel i min lägenhet........

Ett par?! Låt det gå fort för helvete. Dessutom finns det de som ringer bara för att prata lite. Snälla inte idag!

EN GOD NYHET! JAG ÄR LÄGENHETSÄGARE! Jag har fått en 2:a på 64kvm på Östergatan 77A. Jag är kär. Så jag har tre veckor på mig att måla om i lägenheten, slipa golv, och flytta ur den andra. Stress. Tur att jag har Jocke!

Chipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0