Jobba, Jobba, Joobba!

Sitter på jobbet och väntar på att mamma ska komma. Inte alls roligt.


Min framtid är oviss och det känns bra. Jag kan bli vad fan som helst. Fast jag vill inte bli sophämtare (Inget illa ment, det är säkert skitkul, men inte min grej bara).
 På lördag blir det halloweenmaskerad hos ericia som fyller 19år! Stora tjejen. Jag vet fortfaarnde inte hur min utstyrsel kommer att se ut. rättare sagt, har inte en jävla aning om vad jag ska vara. Lutar åt soldat, då min underbaar pojkvän är så snäll och tar hem en uniform till mig. Det är rätt tufft. Jag ska springa och gömma mig hela tiden och lossas om att jag är med i krig. Nej, just de, i en AMK uniform finns inte en tillstymmelse av alternativ till krig. Man får inte kriga när man är med i AMK. Kanske ska ta med mig en lergök. Kan kanske användas som ett vapen på ett spädbarn.
NÄ, Älskling! Jag älskar dig och tycker att du är jätteduktig. Fast jag längtar tills du slutar skiten.

Inget annat nytt tror jag. Ska fixa Jockes 20-årspresent i morgon. Det blir görbra!


ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0