Nu ska jag skärpa mig.

Jag börjar bli orolig för min syster, som för övrigt har börjat prata med sin katt, (jag finns här) vet hon inte att katter inte kan prata. Det roliga är, att det känns som om hon i sitt huvud tror att katten svarar också. Nu har hennes vän Mimmi börjat också. De spenderar sina festkvällar, skrattande åt sina små komentarer till Mimmis katter. Som en av dem olyckligtvis har fått njursten. Jag hade en kompis som fick de, jag vet inte om det var stressrelaterat, men tänk om det var de. Tänk om Mimmis katt är stressad. Och hur fan har de gått till? Mimmi äger 2 katter av rasen Ragdoll (trasdocka på svenska) det är nog en av världens mest sega katter. Och hur i helskotta har denna runda dunboll lyckast få njursten? Stackarn!

Tillbaka till min syster. Vi vet alla, vi som känner henne, att hon är inte som vi andra. Hennes kise heter Agnes. När Rebecca börjar närma sig Coops rondell skriker hon för allt hon är värd "Agnes, nu kommer jag!!" (Hör katten de?). Rebecca sitter alltså i bilen. Katten är i lägenheten. Ville bara klargöra de. Inte nog med de, när hon entrar lägenheten sitter lilla Agnes där. Och väntar. Rebecca tar ett djupt andetag och säger (högt)
- HAJ PAGNES! Ska vi keeeela?  Katten blir livrädd, men har vant sig vid sin heltokiga matte och de trivs riktigt bra tillsammans. Jodå, det händer att Agnes får räkor av Rebecca.

Jag tycker väldigt bra om min syster. Tro inget annat. Men en gnutta konstig är hon allt.
Hon beter sig inte såhär bland folk. Så ni är välkomna att fråga om henne. Hon är 21år, 22 den 5 december. Gillar festkvällar, sitta framfördator i photoshop och redigera bilder. Framtida Webbdesigner.........Men oj, det börjar ju likna en kontaktannons. Det var ju inte meningen *blink*. Mohahahah. Jag håller där.

Som Karolina brukar säga Se ya, don´t  wanna be ya. Felstavingen är för uttalets skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0