Alltid bärandes på en dubbelhaka.



Jag har till min fasa upptäckt att jag på 90% av alla bilder där jag medverkar alltid har dubbelhaka! Det är fruktansvärt. Tänk om jag går runt och har det jämt? Hur som helst snor jag nu bilder från min systers blogg och lägger upp här så att det blir lite mysigare. De flest från min underbara vecka på Cypern i somras. Här har jag inte bubbelhaka, skulle jag ha de, säg till så tar jag bort bilden direkt. Gud vilken ångest detta framkallar. "Upp med
hakan, Nosse!"




image8



Fula som stryk! Kolla Erica. Stackars Staffan.



image9



En vanlig fredagskväll hemma hos sis. Vill vara blond igen!!



image10



Stammis-stället på Cypern. Ambassaden. Besök den!



image11



Grabbarna grus. Malin (till höger) bor ej längre i detta land. Inte konstigt de, se bara hur hon trivs här.



image12



För kung och fosterland. Vi sjunger till den svenska nationalsången. Sjukt bra låt!



image13



Hon är så jävla söt. Skulle gett vad som helst för den dressen. Sexi!




Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

en dubbelhaka är inte hela världen i promise! :]

2007-10-24 @ 15:53:02
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0