Är inte töntig egentligen...

Jag tycker inte att sånt här är kul egentligen. Men den här hade roliga frågor.

10 favoriter:
Färg: Brunt kanske
Mat: Skaldjur, eller mammas
Band: Tycker det är tråkigt att lyssa på cd med bara ett band, så jag vet inte.
Film: Heartbreak hotel är väldigt bra.
Bok: den senaste, för den kommer jag ihåg. Den nakna bruden.
Sport: Fotboll?
 Årstid: Vår, innan det har blivit sådär himla varmt.
Veckodag: Lödag, inte fredag, då är du trött. Inte söndag då är det snart måndag.
Glassmak: Gillar inte glass så mycket, men lakrids
Tid på dygnet: Efter jobbet, vid halv 5

9 för tillfället:
Humör: Sådär.
Smak: luft
Kläder: Jeans, brun skjorta och en brun-gul sjal.
Bakgrund: Annicka och mamma
Nagellack: inget
Tid: 15.59
Omgivning: Receptionsdisk
Irritationsobjekt: Lägenhetsköparen av min drömlägenhet

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Erica
Screen name: Ingen aning
Husdjur: Katt, Filippa
Piercing: Hål i öronen
Förälskelse: Usch det vill jag inte skriva.
Musik: Hanson eller ett gammalt kassettband som jag och min syster lyssnade på. Jävligt bra låtar!
Bil: Ingen, blir bilägare om 5 veckor. Opel
Kyss: Puss när jag var 4, tvingade en stackars pojke. Men kyss vette sören

7 senaste:
Cigarett
: Pass
Mat: Korvstroganoff
Dryck: Van
Biltur: Till Jobbet. Ängelholm-Åstorp
Kyss: I ondags, min pojkvän.
Spelad låt: Punkrocker, på radio


6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nopp
Brutit mot lagen: Säkert
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Hahah, jaaa.
Varit med på TV: Nej, jag tror inte de. Kanske utan att veta om de.
Kysst någon du inte känner: Oh ja.

5 nej tack:

Kläder: jazzbyxor är inte jätteheta alltså.
Mat: Spenat, typiskt men sant
Musik: Skrikig rock
Dryck: Whisky
Personlighetsdrag: Folk som spelar smarta och tror de har rätt jämt.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Pratade i telefon i 3 h och åt kräftor
Du kan höra just nu: Robin på radion
Du inte kan leva utan: Min familj, klyschigt.
Du gör när du har tråkigt: Tycker det är jävligt skönt

3 personer:
Du kan berätta allt för: Joakim eller Syster Rebecca. Eventuellt Erica
Du tycker om: Mamma
Du inte gillar: onödigt att tycka illa om någon.

2 val:
Kaffe eller te:  Spelar ingen roll. Beror på tillfälle
Vår eller höst: Vår.

1 önskan: Att få jobba med precis det jag vill.

Kommentarer
Postat av: Bobbo

"Vad é det här för liten konstig magisk melodi, man måste hoppa!"

2007-10-23 @ 23:39:24
URL: http://labox.blogg.se
Postat av: frida

Har du inte dejtat Fredde? :D

2007-11-01 @ 15:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0