Helgen över.

Sedär ja. helgen har nått sitt slut och eftersom jag är en mycket upptagen kvinna så har jag inte skrivit. Dessutom har jag tråkigt på jobbet, så då passar jag på. I
går kom jag hem från Skövde och kul hade jag. Var hemma hos en av Jockes lumparkompisar, som för övrigt hade en lägenhet som andra dödar för att ha. Men det bryr sig inte han om utan flyttar till Eslöv i början av nästa år. Från en trea på 115kvm till en tvåa på 60kvm. Snacka om imställning. (undra hur flygeln ska få plats?)

Försöker att inte falla in i facebookträsket och hämtar däröfr bara bilder därifrån och lägger upp här.

image17


Jag vet inte hur pass nycktra vi är. Men kan tilllägga att jag inte kommer ihåg att bilden togs.
Vi ser i alla fall ut att ha roligt.


Idag gäller de och jag får veta i fall jag får lägenheten jag bjudit på eller inte. Den är så jävla fin och jag faller i djup depression i fall jag inte skulle få de. K A T A S T O F!! Jag vill inget hellre och hoppas innerligt att jag får den! Snälla Gud, hjälp mig här. Jag lovar att aldrig dricka igen. (inte sant, men det behöver han inte få reda på)

Jag vill alltid äta fondue. Det är för sören skitgott. Vi fick de uppe i Skövde. Bara lite grönsaker och någon god dippsås. Också ner med grönsakerna i olja. "Billigt och inte nyttigt, helt i min smak"

image18

Åtekommer säkerligen i eftermiddag, om inte ännu tidigare.

Kommentarer
Postat av: Bobbo

När är den bilden ifrån? Inte var jag med i alla fall! Ni kan inte ha haft speciellt kul...

2007-10-29 @ 11:39:36
URL: http://labox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0