Ny dag, nya händelser...

Onsdag. Vid närmare eftertankte, en bra dag. Inte allt för långt från helgen och både måndag och tisdag avklarade. Sitter på jobbet nu, och jag har hela långa dagen framför datorn framför mig. Helfestligt! Nä, inte direkt.

Idag kommer Joakim hem, dock när jag redan har somnat. Men det är mysigt. I helgen händer en del. På fredag ska vi ha Lamaro-Gruppenfest med start hemma hos mor och far. Ska äta god buffé senare inne i Helsingör.
På lördag åker jag och Joakim upp till Skövde tillsammans med en av Joakims lumparpolare Albin och hans flickvän Marlene. Väldigt trevlig tjej.

Hur mycket om sitt liv ska man berätta på sin blogg egentligen?




Kommentarer
Postat av: Bobbo

Det beror väl på. Har du gett adressen till mamma får du kanske censurera lite:) Jag längtar faktiskt tills på fredag! Ska bli gott med buffé:) (...och vin...)

2007-10-24 @ 08:57:15
URL: http://labox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0