Roliga grej!

Man ska bläddra fram namnen i sin telefonbok, alltså man bläddrar bara utan att kolla, så det blir alltså ett rent slumpmässigt namn.


Hej, jag heter Jilan Mob
Jag är jättekär i Ekonominytt
men jag tycker att Namnupplysningen är snyggast.
Den fulaste på hela jorden är Josefine,
fast Mr Blatte är nästan ännu fulare.
Jag tycker att Åsa är helknäpp,
men Due-Boje är nog den mest korkade person jag vet.
Hetast i universum är Mor,
och Martina kommer gå längst i livet.
Hejdå, nu ska jag gå och ha sex med Bell!


Shit! Det var fan roligt!! Det är tyvärr bara de närmasta som kommer att förstå. Enjoy!!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Bell? I know him.. Nosse dåå? ;) Allt bra med dig, ses vi till helgen då Bobbo'n lovat mig lite kalas! :D Kram till dig, "Mimmi Pigg"

2007-10-24 @ 21:41:51
URL: http://mumsich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0