Thank you sis!

Jaha, då var man bloggägare och ett steg närmre stämpeln "Datanörd". Förutom att tillbringar 8 timmar av min vakna tid åt att sitta vid en dator så kan ju många anse att detta var droppen. Även jag. Men eftersom jag har en underbar syster som kan göra livet lite lättare för mig så  är det faktiskt hon som står för designen på sidan här. Så säg inte till mig, "vad duktig du är på att designa! ". Jag har ingenting med den att göra.

Igår åkte min vän Malin till London för att prova på livet som Au Pair. Undra om ångesten kommit än? Eller om hon ens har någon? Hon ska bo i ett område som heter Fulham. Ligger enligt Malin, utanför zon ett precis i början av zon 2. Hon gjorde en klockren beskrivning med hjälp av en räka på Restaurang City i söndags.

Jag är på jakt efter en lägenhet. Jag bor för tillfället i en etta på Sandvångsgatan i Ängelholm. Hittade en drömlägenhet igår som hade visning idag. Jag går av en slump in på hemsidan idag och får till min besvikelse se att den jävlen är såld. Jag faller ihop. Jag ville verkligen ha den. Så jag letar vidare. Ska kolla på en i morgon som ligger på Kallenbergsgatan, jag tror inte att den faller mig i smaken på samma sätt som den andra. Men man vet aldrig. Dock var kvinnan på mäklarbyrån väldigt trevlig, och lovade ringa ifall något dök upp. Hoppas den person som köpt lägenheten inte trivs.

Allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0