Vad är det som pågår?

Är det tvångsmatning eller ätstörningar?

image15



Jag förstår inte. Atingen så är kvinnan på bilden så liten att katten faktiskt bara ser stor ut. Dessvärre är inte det fallet. Katten är bara så in i helvete stor. Det är sorgligt. Kattrasen är stor i sig själv? Knappst. Här är det inte wiskas kletmat en gång i veckan utan 7 gånger om dagen ser det ur som. Det är hemskt. 



image16


Det här då? Ingen avelskatt direkt. och varför ser han så jävla nöjd ut? Är han glad att han har misshandlat en katt till att bli större än han var när han föddes?
Tänk om jag skulle proppa mat i hans strupe var dag. Jag kan ju omöjligt tro att katten valt de själv. Man kan inte heller direkt köra den vanliga repliken man säger till sig själv då man känner sig ovanligt pluffsig. "Det är bara att börja träna eller äta lite mindre skräpmat". Katter förstår inte det.

Det är orimligt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! En liten kommentar fran din van som numera bor i London. Dar hon for ovrigt trivs! Jag bor ju iofs i Hawkhurst (2h utanfor london) just nu.. Men jag trivs anda! Jag kunde inte ha fatt en battre familj! Jag saknar er of course, men inte pa ett sadant dar deppigt satt. Om en vecka flyttar vi in i huset och da javlar ska det bloggas och skypas. Puss och kram. Halsa alla de andra!!

2007-10-26 @ 18:13:07
URL: http://achelois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0