Allt är samma.

Har börjat tröttna på bloggvärlden då allting är samma. Man tar en dagen outfit, visar vad man har shoppat den senaste kvarten. Och så klart, håller hemligt med allt man gör så länge det bara går för att få fler läsare.  Det finns dock en del utstickare. HanaPee, som bara är rolig. Nu dock i barcelona, så det blir inte så bra update. Och Nevnarien. Skitbra! Jättebra på illusrationer. Annars är det bara samma.

Och det är nog därför jag tröttnar på att updatera. Jag vill se mer av mat. Recept, bilder på mat. (En hyllning till min syster) Men fler. Jag orkar inte se alla Blondinbellas Ceasarsallander. Dem ser likadana ut!

Idag ska jag äta Kinamat!!

Jag ber om ursäkt för min torka! Vad ska man skriva om? Förresten, så tycker jag det är kul att läsa om vad man gör, shoppar. Men inte när det är huvudämnet i 90% av alla bloggar.

Jag sitter och svettas på jobbet. Längtar inte efter sommaren kan jag säga. Här bli bastu! Längtar till lunchen.....har inte så mycket att göra idag. Försöker mest se upptagen ut.

Sen har jag ont i halsen och Jocke hade feber i morse. Vill inte bli smittat. Nä, nu ska jag jobba..."haha"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0