Jag har haft så mycket!

Det har varit så mycket nu, jag har verkligen inte haft tid att skriva här. ((shit vad jag ljuger, hur kan man inte ha tid att skriva en lite rad)) Men nu ska jag försöka vara på banan igen. Det har varit att från fest, till.....fest. Och jobb, just de. Jag läste en rolig sak i metro.

Diskussion på kaffestället:
-En katte tack.
-En kaffe ja, vanlig, espesso eller koffeinfri?
-Varför skulle jag vilja ha koffeinfritt kaffe?
-Vanlig eller espresso då?
-Men om jag vill ha espresso, tror du inte jag säger espresso då?
-Vanlig kaffe alltså?
-Ja tack.
-Mjölk?
-Ja tack.
-Vanlig eller sojamjölk?
-Men vad sa jag precis?
-Du sa mjölk.
-Exakt, och sa jag sojamjölk?
-Nej.
-Men är det troligt att det är MJÖLK jag vill ha då?
-Eh, jag antar de.
-Du antar?
-Ja.

(Det är nu jag får lust att greppa snorungen i kassan och vråla "MEN ÄR DU SÄÄKER PÅ DE??"



Det kallar jag I-landsproblem! Jag tycker vardagshumor är det roligaste som finns. Detta exemlpel är antagligen inte så kul när man väl står där, och allt man vill ha är en liten kaffe. Men när man återberättar sånt, så är det skitkul! Alla som känenr mig och har samma humor vet exakt vad jag menar, inte minst Karolina och Bobbo!


Tack för helgen allihopa!


Kommentarer
Postat av: karolina

HAHAHA :D!

2008-04-16 @ 18:04:51
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se
Postat av: marianne

tror nog allt att det finns en till som har samma humor ,eller i alla fall nastan

2008-04-17 @ 10:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0