Jag vet!

Jag tycker inte det är lika roligt att skriva....igen!

Men jag ska bli bättre. Vill skaffa en bra kamera så man kan lägga upp bilder.

Förutom att jag har fyllt år och firade det med släkten i lördag (blev återställd igår) så är det ganska tråkigt just nu. Varken vår eller vinter, ont om pengar, det som var kul på jobbet är nu rutin. Det är fanimej tur att jag jag Jocke som verkligen lyser upp min vardag. Och pappa förståss, utan honom hade jag aldrig skrattat. Eller jo, åt mamma. Hon är för rolig.

Läste någonstans: jag tror gud är en ursäkt för att bli låtsaslycklig eller kriga.
Jag säger bara: Gud vilket tur för dem som blir lyckliga. Jag hade också väldigt gärna velat vara religös. Bekymmerslös. Gud vad skönt. Lite komiskt att jag skrivit gud så många gånger ....hahaa!
Och att de krigar, det kommer alltid finnas krig, religiöst eller inte. Så är det med den saken.



JAG SKA BÖRJA SKRIVA LITE MER! Men det blir bara samma! Det är det jag inte vill. Därför blir det lite torka ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0