Livet, livet!

Hade hade förberett ett bra inlägg i mitt huvud. Men det misslyckades, det var 4 dagar sen och skiten här har inte fungerat så. Ialla fall få handlade om det om en serie som gick på sommarlovsmorgon för en massa år sen. Ni vet de....Livet, livet, livet, livet. Det handlade om kroppen, och en massa små gubbar sprang runt i en kropp och bar på vita och röda blodkroppar. Jag tyckte det var skitbra. Och det var då jag lärde mig att när man får ett sår, så är det de vita blodkropparna som hjälper till.

Hur som helst så går det inte att skriva det man hade i huvudet då nu. Det var planerat in i minsta detalt då.


Nu om någon timme ska jag på en föreläsning med Mia Törnblom. Kvinnan som skrivit "Självkänska nu" och "Mera självkänsla". Ska bli intressant och se om man blir klokare efter de.

image69

Så här ser hon ut. Whhooooo, jags ka se en kändis idag!! Ska fråga om jag får hennes auto!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0