Öresundkraft!

Både igår och idag har jag städat på Öresundskraft i Ängelholm. Fd Ängelholms energi. Och det har varit roligt! Tycker det är skönt att gå i min ensamhet och kunna ta det lugnt. Ikväll ska vi gå ut med Stina. Hon börjar gnälla när hon inte får gå ut. Hon är för böveln en katt! Vilket lyx. Tänk att ha det så lätt att man blir sur för att man inte får gå ut i koppel, eller för att man inte fått mat. Man skulle inte haft några vänner om man skulle klagat över sådana småsaker. Tur att jag är en homosapiens.
Jag är lite småsugen på att ta en kurs i massage. Hade varit roligt att vara massörska. Så jag har varit inne och kollat runt lite på de. Och det finns något som heter kattmassage. Det vill jag bli! Kattmassör! Klappa fina katter och kEEeela. Inga nakenkatter bara. Fast å andra sidan. När jag tar runt om Stinas ärr så tycker jag det är ganska mysigt, så en nakenkatt kanske är mysigt. Fast dem är så jävla fula.


image73
Den är så ful att man tycker synd om den. Fast på någt sätt blir den lite sypatisöt.

image74

Dessa däremot tycker jag är jättesöta. En ras som heter Jackpott´s.

image75

Vinnaren är. Baddabapapabam! STINA!!!! Lite Agnes också. Men mest Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0