ATT SÄTTA UPP GARDINER!

Ja, jag sätter upp gardiner på mitt kära jobb. Inte blir dem så fina heller. Det är synd. Vi har haft ett jäkla jobb med dessa gardiner. Inte så mycket fysiskt, men psykist har dem förföljt oss i våra drömmar. Nu sitter jag här och är måttligt irriterad på dem små jävlarna. Dem är lite för korta och lite för mycket för-2-år-sen-hade-dem-passat-i-ett-fikarumsaktika. Men dem piggar ändå upp rummet och jag blir lite gladare. Hoppas alla stressade människor ser ljuspunkter. Och ja, detta i form av nya gardiner på kontoren deras.

Det är trots allt trevligt med förnyelser. Idag ska jag köpa smink. Tror det senaste i sminkväg jag köpte var en mascara för 4 år sen. Eller kanske något litet puder har kommit med. Men annars är det bara lite hudkrämer. Men absolut inte smink. I 4 år har jag fått mascara av mamma. Min snälla mamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0