Bilder från Helgen.



För att vara lite ego lägger jag upp denna bilden. Tycker den är bra, bortsett mina trötta ögon.



Söta kärleksparet. Fin fin bild!



Min Baby!! Han tycker själv han är skitsnygg!



Och så lördagen. Den spenderades hos Rebecca. Här ger dem sig på någon slags rutinmässig skål..eller?



Erica och Malin vill inte sitta bredvid varandra egentligen och Staffan raggar på Rebecca...så typiskt!

Lyckad helg, men lagom mycket alkohol. Det känns bra. Har blivit ganska duktig på det på sistone. Att veta vart gränsen går. Fast det har jag alltid....hmmm...

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! Jag gillade det. "lyckad helg MEN lagom mycket alkohol" haha;)

2008-08-06 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0