Framåt march!

Satt och tänkte på tiden som går så fort. Kändes som om det var nyss jag slutade gymnasiet och stod i stadsparken och drack alkohhhhoooo.....saft. (mamma läser) Det var nyss jag och tjejerna åkte till Cypern och hade väldigt roligt. Och det var nyss jag började jobba. Fan. Bara en vecka går skitfort. Det är redan onsdag. Jag kommer nog aldrig hänga med i tidsvängen. Jag tycker aldrig att tiden går långsamt. Absolut inte när man sover. Ett exempel till. Jag gick nyss och la mig, poff säger det så är klockan halv 7 och man ska upp igen. "Men va fan, jag har ju precis gått och lagt mig"
Nu kände jag mig som Bruce den allmäktige. Nu ska jag snart börja klaga på gud också.

Tänk o vara Gud i en vecka. Ballt! Ballt har jag nog inte sagt sen mellanstadiet. Ballt! Det är ganska töntigt att säga de! Jag slutar. Coolt är fräckare.

Jo! Vi planerar kräftskiva på lördag. Så har ni inte fått inbjudan så oroa er inte. Ni är inte bjudna. Som Erica sa, det är bara hon, jag och Jocke. Inte ens Staffan vill ju komma. Men mer kräftor till oss tänker jag och Erica och ser lite finurliga ut. 
Nä, skämt o sido. Ni vet vilka ni är. Vi kommer höra av oss. Snapsen är i alla fall fixad. Så det behövs bara lite kräftor också, 3-4 stycken. Totalt. Allt vi behöver är snaps egentligen, så skit i kräftorna!!

Ikväll ska jag fika med Malin. Fritt att joina.  

Saknar min man. Han jobbar. Jag saknar nästan alltid honom när han inte är precis brevid mig. Och flåsar mig i nacken. Han är så söt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0