JUST NU SKRIVER JAG BARA FÖR ATT DET SKA SÅ VA!

"Ska så va"....hahaha. Det låter roligt.

Jag fick köpt lite smink igår trots allt. En ny mascara, brun. Gjorde inte så stor skillnad på färgen. Men längden blev bättre. Jag har väldigt korta ögonfransar, så denna passade perfekt. En ny puderborste. Den var bra. Och en kajalpenna, brun. Även make-up remover. Sånna små bomullsbitar. Dessa ar med olja. Köp inte dem! När jag säger olja menar jag verkligen olja. Som matolja.  Inte bra alls. Så nästa gång blir det utan olja.

Annars inget nytt under solen. Jag hoppas Rebecca och Victor får en mysig helg i Mosebölle. Och jag hoppas vi får en mysig kräftskiva. Ikväll ska jag äta på MM. Min man har bokat bord! Väldigt fin restaurang, så då får man ta på sig festblusan! Woohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0