Ointressant längesen.

Den 23 augusti åker jag och karlen till Bulgarien. Bara en vecka. Men guuu vad myysit...!! Jag kom att tänka på Masjävlar. Dem har rolig dialekt....

Jag har precis sett Mamma Mia på bia. Bra film mina damer och herrar.

Om man ska ta och klättra upp på bloggtoppen. Nä, fy fan. Jag orkar inte. Jag ska äta istället, köttfärssås, och sallad.

Vi såg en film igår om en kille som fick ett brev av sina fd. Hon bodde på en ö, där dem var lite amish typ. Han ska hitta sin fds dotter som försvunnit. Har ser i syne hela tiden. Och filmen slutar skitkonstigt. The wicker man heter den om ni vill se en konstig film. 

Jag har en sån pysslig man. Eller ordentlig snarare. Har städar nu. När jag säger, din pasta står på spisen. Ska du inte passa den. Svarar han lite obrytt (obrytt?) jag har kokat pasta många gånger. Jag städar hellre. WOW.....framtidens man! Jag kanske ska sälja hans tjänster lite, kunde man kanske tjäna en hacka på.

Man uthyres för städtjänster       från 3000:-/veckan

Ja, tåls att tänka på. Nu är jag hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0