Shit!

Jag fick gå och sätta mig vid datorn igen...skulle in i badrummet och ta en ansiktsmask, och kolla ansiktet lite. Ni tjejer vet vad jag pratar om. Min man skvätter när han duschar...jag är plaskblöt om fötterna. Hela badrummet förvandlas till en strand. Om man räknar bort sanden. Nu sjunger han...Robbie Williams. Det låter sådär. Men jag peppar honom och vill han söka till idol så står jag bakom honom. Kommer han inte med i uttagningen i Malmö åker vi till Göteborg och gör ett nytt försök. Skulle han mot förmodan inte gå vidare där, kan han alltid bli trädgårdsmästare....det är bra betalt.

Han är allt bra knasig! Nu frågar han mig om det verkligen var den låten han sjöng. Jag sa ja! Var det inte "I believe in angels" Nej, det var det inte. Nähä, men jag tänkte på den. Galna människa! Tror han kan sätta sig på mig. Nädå! I morgon blir det inget kontorsittande inte! Nä, ska ut på fältat! Whohoo! Det är lika roligt vilket som, men man får inte träsmak i rumpan när man går.


knäppa man. Skulle lägga upp en på när stina slickar sig i rumpan också, men då hängde sig datorn. En annan gång.


Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0