Nu är julklapparna snart köpta.

Jag precis som alla andra jäklar köper sina julklappar i sista sekund. Det är helt sjuk när man tänker på de. Det är så mycket folk ute på stan och i köpcentrena att man får klaustrofobi. Så jag och Jocke bestämde att vi skulle åka till Familia istället för på Väla. Tro inte de, nä för nu ska plötsligt Kevin och Alice och lite fler idoldeltagare stå inne på familia och gapa. Dan före, dan före, före dopparedan. Skitbra turneplanering. Helt sannslöst. Nä, jag är rädd att man blir så hispig och irriterad på alla människor att det inte blir några bra sistajulklappar. Kan inte alla börja lite tidigare med sina klappar så jag får gå i lugn och ro och titta alldelles själv, VA?! Jag hoppas verkligen det går bra, så jag slipper få panik.

Jag behöver hjälp också. Förr fanns det en sökhjälp på blogg.se där man kunde söka på bloggare i olika städer. Var har den tagit vägen?

GOD JUL, annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0