Att Bokföra!

Jag är anmäld till en grunskurs i Bokförning. Denna ägen rum i Helsingborg. Jag ska bli Student!!! Nej, 5 fredag bara, inget studiebidrag där inte. Nopp!=) Men jag gråter inte floder...Jag har hittat en bra stol som jag kan sitta i nu, en av konferansstolarna, man sitter lite längre ner, men det är värt de. Får ställa mig upp var 20:e minut för att sträcka ut mig litta. Me det ska nog gå bra, har fått mammas massagetid (Tack mor) så på torsdag ska jag både lida och ha det skönt. Får hoppas det inte gör lika ont efteråt som förra gången. Fy Satan!

Malin om du läser detta! Du är välkommen på inflyttningsfest den 22:e Mars! Det blir bara du och jag. När jag berättade för alla att du skulle vara med så var det plötsligt ingen som kunde. Jättekonstigt?! Nej!!! Jag bara skojar! Vi ses den 16 Mars!!

För de som inte vet så kommer Londongirl hem den 15:e mars. För att sen åka hem den 23:e mars. För visst är det den sistnämda datumen som intresserar er, och mig med. Nä, jag känner mig taskig mot Malin. Förlåt stumpan, jag bara skojar.

Nä, nu ska jag gå och vara nyttig, lägga in leverantörsfakturor. Ahhhh, vad roligt det ska bli.

Kommentarer
Postat av: M

HAHAHA! Jag tror faktiskt också att den 23:e är det datum som intresserar mig mest.. ;) Nu ska jag snart försöka få röven ur sängen och ta mig till Regent's st. Vad ska du göra i lilla Ängeholm?

2008-03-02 @ 14:06:35
URL: http://achelois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0