Jag känner mig dålig.

Inte sjuk. Nej, nej.... jag har dåligt samvete över att jag inte har skrivit något här på evigheter, så nu förväntar jag mig lots of respons. Fick nyss veta att Karolina gjort håll i sitt ena öra. Detta öra har då varit örhängslös i en längre tid. Så det var bennemej på tiden tycker jag.

Sälen är avklarat och gudars skymning vad roligt vi hade. Många incidenter vill jag lova. Inte minst Victor kan intyga detta. Karolina har berättat i sin blogg. En av de roligaste händelserna var nog dock när Victor var väldigt berusad.

Victor befinner sig i soffan, iklädd, röda kalsonger och en t-shirt. JAg hade även prytt honom med Karolinas guldiga midjebälte. Detta bar han runt magen dock. Erica står i köket och lagar te. Klockan är väl halv 6 på morgonen.
Victor utbrister: Erica, jag kan se dig framför mig, naken, med en te-påse över axeln!

Jag menar, men säger något sånt. Bara min kära vän Victor.

Min helg har varit bra. Bowlade med kontoret i Fredags. Var på Tivoli senare på kvällen och har gjort ett konstaterande. Jag tänker aldrig mer gå dit en Fredag. Det var fenimej fjortisvarning på stället. Stå och trängas och knuffas i en timme för att komma in, för att därefter upptäcka att det inte är så kul när man nykrat till i den förbaskade kön. Tur jag har så snälla pojkar som bjur på drinkar och ibland ett shottajävor.

Lördagen bar det i väg till Jönsköpning för att träffa lite gamla kompisar. Trevligt värre, så nu kan man skryta om att man har varit ute i ännu en av sveriges alla städer. Vi gick på en schlagerbar som visade sig inte alls vara någon schlagerbar. Det var litta tradit.

Eftersom jag ännu en dag på arbetet känner mig lite understimulerad så kan det hända att jag skriver ett inlägg till idag. Om inte idag, och min situation inte ändras i morgon, så kommer det nog i morn. Tack!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja jag har hål i örat nu! Vad bra att du börjat skriva! Rebecca har fixat min blogg litta, den blev fin! Vilken bra lista...kommer nog sno den av dig dock! See ya don´t wanna be ya!

2008-02-18 @ 21:06:28
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0