Mysig arbetsplace

Nu har jag snyggat till mitt kontor. Satt upp kort på katten, pojkvännen, vänner, brorsbarn och syskon. Jag vill att städerskan ska tycka att jag har det finaste och sötaste korten. Kan hon gå där och damma och stanna till och tycka, Oh vad söta människor hon känner. Fast alla på det här förbaskade stället är ju släkt med varandra så här är samma kort i var och varannat rum. Utom allas (dem som har) respektive. Undra hur det skulle se ut=) Och undra vad hon skulle tro, inavel på hela gänget här?!

En annan nyhet, Eica har skaffat blogg: http://Jarlette.blogg.se
Kan inte det med att länka så ni får skriva in den själv, era slöa jäklar.

Jag har fått förbannat ont i ryggen, kan bero på att jag sitter och ser ut som quasimodo (ursäkta stavningen) när jag sitter vid datorn. Mina armstöd kommer inte under eller över skrivbordet så jag få luta mig fram hela tiden. MÅSTE TÄNKA PÅ DET HELA TIDEN. Som tur är ska jag få massage i morgon. Maria skulle gått egentligen men ska till mosebölle i morgon så jag fick den. Tur att alla får massage på detta stället också, alltid någon som avbokar när man behöver det som mest.

image30

Ville lägga upp denna bilden på min så söta Jocke!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0