No Hard Feelings

Det händer min skäl nya saker var dag.

Igår var Rebecca en vända hos oss. Man pluggar tydligen bättre när där är folk omkring. Jag är likadan. Man känner sig duktigare och blir mer motiverad. Så hon fick gjort litta, plus att tösabiten fick äta mat också. Alltid bra för en som bor ensam att komma till lillasyster och äta. Fast hon har Agnes, men de har inte samma smak dock.

Idag ska jag betala räkningar och lämna pant. Inte klokt vad vuxen jag har blivit. Det är nog bara på fredag och lördagskvällar som jag fortfarande är ett barn. Och de kompenserar nog hela veckan för övrigt.
Jag saknar mamma och pappa lite, nu befinner de sig i Portugal, dem jäklarna. Men det är bra för det finns alltid något gott i deras kyl som kommer väl till pass.
Ikväll blir det brosbarn och svägerskabesök. Det ska bli trevligt. Så får dem se hur vi bor också.  Ska bjuda på hemmabakta muffins (inte som jag har gjort). Vi har ingen kaffekokare så det får bli saft för gänget. Och vi får nog sitta i soffan, för vårt matsalsbord är ingen höjdare, jocke får inte ens plats med benen. Det är lite roligt tycker jag.
 
Försöker få tag på Erica, man måste boka henne långt innan så hon inte redan bestämt någon inför helgen, men den lilla tösen svarar inte. Jädrarns.


Vi ses i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0