STINA GUMMAN!

Jag och jocke har precis badat Stina, eller snarare tvångsbadat. Hon ville verkligen inte så vi fick ta ill våld. Tur att blåmärke inte syns för all päls. Nej, så farligt var det inte. Så, resultatet: Stina ser ut som en råtta, hon fryser och har därför fått låna en tröja av mig. Det ser även ut som att hon ska kräka. Är lite orolig för det lilla livet.

Jag och jocke sitter och myser i soffan, jag äter kräftsskjärtar och ostbågar och jocke jordgubbskrä och jordnötsringar. Jag dricker någon konstig julmust med smak av julkryddor. inte att rekomendera, men va fan. man kan alltid hålla för näsan.

Igår var vi hemma hos Bobbo och kollade melodifestivalen, vann rätt låt? Jag vet inte, jag börjar bli rätt likgiltig nu. är lite trött på alla dessa delfinaler. Därefter bahnhof. Jag fick dessvärre gå hem tidiagre. Har fått veta att jag är defekt och har ett ben som är kortare än det andra, alltså min höft är sne. Vilket har gjort att jag haft väldigt ont i ryggen på sistone. Hade även på mig pumps, vilket inte var en strålande idé. det var trevligt fram tills dess att jag fick gå hem i alla fall. Tack alla vänner för de! Och tack Renato för att du körde ner, nu när jag har blivit handikappad.

ALLT! 

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! Stackars sate! Stina alltså, inte du, för dig tycker jag synd om på riktigt!

2008-02-25 @ 18:23:34
URL: http://jarlette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0