Vad ytlig man är.

Jag brukar alltid välja den i kassan som ser snällast ut. Gärna lite äldre och absolut ingen snygg kille. Skulle det vara nån jag känner i kassan, väntar jag hellre tills nästa dag i hopp om att denna inte jobbar. Vad är det med svenskar egentligen? Inte vill jag stå där och prata om "jaha, vad jobbar du som?" det blir bara konstigt. Man är så taskig mot de personer man inte känner så väl. ((Vill absolut inte prata)) När man sen tar mod till sig, så är det hur trevligt som helst, man bestämmer att man ska hösar nästa helg och fika. Vilket naturligvis aldrig blir av. Så tråkigt att man inet vågar ta för sig lite mer. Tror många svenskar är likadana där faktiskt. Jag blir så trött. Nog om de. Idag ska jag få massage. Det ska bli så skönt! Har ont i ryggen. Sen ikväll ska jag och Jocke bara vara ett tråkigt par och stänga ut omvärlden och äta gott och dela på en flaska vin. Det känns som om det var evigheter sen vi var själva en fredagskväll. Nä, så det ska bli mysigt.
Har även fått i uppdag av min syster att hålla koll på henne idag så att hon pluggar som hon ska. Hon var hemma hos oss igår kväll igen. Gick väl sådär, då även erica var där. Så vi pratade mest strunt. Int klokt vad knäppa idéer man får. En inte lika knäpp idé är min tanke till mitt födelsedagskalas som ska hållas någongång i april. Tänkte jag skulle ha tema. Möjligtvis en bokstav, typ T. Man får helt enkelt göra sin egna tolkning. Man kan vara ett T, man kan vara en tant, tomat, tiger, troll, toalett, trisslott. Nja, kanske inte, men valet är fritt så länge man håller sig till bokstaven.

Allt för nu!

Kommentarer
Postat av: Bobbo

Haha - trisslott!:-D

2008-02-22 @ 16:42:16
URL: http://labox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0