Brev och papper...brevpapper!

Fredag! Fredag var det! Oh ja! Jobbar dessutom bara halvdag. Ska fixa håret hos Sara senare idag! Ska bli skönt att bli av med min munkmörka ring på huvudet. Ser inte klokt ut ju. Det var ett tag sen jag fixade de också. Jättelängesen faktiskt. Så nu blir jag silverblond tänkte jag. Ska fota håret sen....jag har kamera nämligen!

Nä nu ska jag vika papper och stoppa i kuvert, dagen huvudsyssla faktiskt. Jag ska öppa brev också. Skulle jobbat på Panduro precis som Hanapee. Jag har enorm erfarenhet kan jag ju säga. Jo då! Jag har sysslar med mycket papper, och det säljer ni väl här? Bara vitt iofs, men det borde inte spela någon roll. Nä, Panduro nästa!

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0