Dag: Fredag

Igår var det Winnerbäck på Sofiero. Vi klarade oss undan regnet, med undantag 2 små,små skurar. Konserten var skitbra. Dock varade den inte så länge. Han var väl trött eller något. Nä, men en timme till hade han fått hålla på....inte ens Kom Änglar dök upp. Det var inte ens sistalåten, den brukar alltid vara sistalåten. Jaja, hur som helst. Det var en helmysig tillställning och lite festivalkänsla.
Nästa hleg är det KullaKrok och det får man ju inte missa. Det är en av sommarens bästa!

Dagen idag kommer gå långsamt. Jag har inte mycket ärr göra. Telefonen är jag arg på. Vika papper är tråkigt. Göra betalningar över SEB, har jag aldrig gjort. Det ska nog gå bra. Sen är jag trött också. Sov inte så bra inatt, så jag var helt yr när jag vaknade. Drömde precis innan jag vaknade att klockan var kvart i åtta, så jag vaknade skitmånga gånger innan klockan blev 7. Förstår ni? Trodde hela tiden att klockan var mer än den var....



Förra året på Winnerbäck.





Jag skriver nog en del idag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0