Det är så fint väder.

Ja, det är det. JAg får inte alls någon lust att sitta inne och skriva. Dessutom, hör och häpna. JAG HAR SEMESTER!! Eller halv i alla fall. Jag och mamma skämtade om att min semester går åt att passa henne. Min mor har inget körkort och därför bilr jag hennes personliga chaufför. Det är ganska bra, för då är det hennes fel i fall man skulle råka hamna på stranden. Det gjorde vi idag. Hoppsan!! I morgon blir det inget stranden, men på torsdag. Förhoppningsvis blir det en helt ledig dag då. SÅ dem som vill till stranden med mig. SÄG TILL!!! PUSS 

Kommentarer
Postat av: M



Jag är på!! Vi hörs om tid och så! Puss

2008-07-30 @ 10:11:20
URL: http://achelois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0