Feeling hot, hot, hot.....

Det är så fruktansvärt inihelvetes varmt på jobbet! Förlåt Karolina, du har det värre. Men du har åtminstone roliga tanter på jobbet. Är finns det bara snygga medelålders kvinnor. Inte alls lika kul...=)

Jag vill bara till stranden. Men det får bli springpass upp till mannens päron istället. Kul att komma in där svettig som en gris och flåsa hej. Men men....HAR DOM ALDRIG VARIT SVETTIGA ELLER?!

Ja, jag sa springpass....de ni! Sug på den!

Skulle avrit gott med en glass eller lite lösgodis eller en kall cola, lite räkor, mozarella och tomat....nä, förlåt Rebecca, jag ska inte göra dig sugen.

Jag måtse också säga. Jag är så glad för min syster och hennes nyblivna pojkväns skull. Ni är så söta ihop. Och vi tyckte alla det var på tiden.

Nä, 40 min kvar på jobbet, sen är man fri. Vadå fri? Fri till en varm lägenhet och en tokig kattjävel. Förlåt Stina, men du är ganska jobbig. Men det ska bli skönt att bli bjuden på mat för en gångs skull faktiskt. Även om jag tyckte vi kunde göra mat denna gången. Men, men...well well

Kommentarer
Postat av: karolina

De e lugnt ;)!

2008-07-03 @ 19:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0