Jag ska börja gnugga näsa istället för att pussas...

Ibland kan man vara mystrött. Även om jag har den mysigaste och bästa killen i världen så är det så mysigt att veta att man inte behöver sitta på en tiondel av soffan utan att man faktiskt kan sitta med en halvmeter i mellan. Skulle man sen få lite abstinens från den som sitter en liten bit bort, så kan man alltid sträcka ut handen och gny lite så får du en hand tillbaka.  Det tråkiga är, att man inte alltid är lika mystrött eller myssugen, så den ena kan sitta där och gny utan resultat. Det har hänt mig....min man tror det räcker med ett litet fniss och en klapp på armen så är jag tillfredställd. Nä!!!

När jag skriver mys så menar jag pussar och kramar. Gos helt enkelt. Så ingen tror jag är en snuskhummer som delar med mig om mitt och min mans andra stunder. Nä, nån måtta får det vara!

Det är inte så att jag är anti mys, men ibland är jag så glad för att man inte måste mysa hela tiden. Kan också bero på att jag och Jocke är sambos. Vi börjar bli vuxna. Vi bråkade om igår vanliga hushållssysslor.
-Varför måste jag alltid laga mat???!!
-Men jag diskar ju varje dag??!!!
-Jaha!? Du planerar inte lika mycket som jag måste!!?? Vet du hur mycket man måste planera om man ska laga mat varje dag???!!!
-Hur vet du att jag inte planerar lika mycket?! VA?!
-För det gör du inte...det vet jag!!
-Okej då...


Sen vann jag. Så brukar det sluta. Inte för att jag alltid har rätt, men vinna ska jag, fan! Och det gör jag med.


Killar! Jag uppmanar er. Lär er bråka! Tjejen har inte alltid rätt. Sa jag att jag var tjej förresten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0