Om man skriver varje dag kanske folk börjar tycka om en!

Jag har inget liv för tillfället. Jo, det har jag, vad jag vill säga är att jag har lite att göra. Mitt liv består av att svara i telefon, äta frukost, äta lunch, komma hem, laga mat, träna(inte varje dag), äta bär i svärföräldrarnas trädgård, titta på tv, somna i soffan. Så kommer mina 2 närmsta veckor se ut. Synd att det är lite torrt på jobbet. Snart försvinner Maria också, på semester. Då blir det verkligen tomt! Jaja....tur att det ringer någon halvvirrig tant emellanåt och förgyller några minuter.

Vill bara stryka under att jag är väldig glad för mitt jobb för övrigt, men på sommaren finns det inte mö att göra. Har kommit på en ny lika som bär.....nu ska ni få se! Den är skitbra! Kommer senare idag eller i morgon. Vad jag gjorde i helgen kan vara en ledtråd till mina herrar som kommer synas här inom kort. Ha det bra! Kommentera gärna. Om inget annat, pika felstavningar. Alltid kul med en kommentar!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Här sitter jag och stressäter nötter och Olivers äckligt nyttiga kakor. Okej. Det var allt. Ses på fredag?

2008-07-07 @ 19:29:37
URL: http://achelois.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag vill med ut och träna någon gång!:D

2008-07-07 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0