Se om jag känner min Pojkvän!

Vad heter han: Joakim Sebastian Olsson
Vad har han för favoritfärg?: Måsta vara blå. Är han inte typisk blå?
Vad har han för ögonfärg?: BLÅ!
Klädstil: hmm....?? Vanlig, eller?
Har han färgat håret nån gång: JA, han och Victor och Renato färgade håret på varandra. Svart.
Har han klippt sig någon gång: Vad är det för fråga? Det har väl alla....även dem utan hår.
Har han piercat sig: NOPP!
Dricker han: Kanske, fast han talar inte om det. Eller oftast är det "inte så mycket" 
Röker han: Har hänt (snällt av mig älskling, att inte avslöja för mycket va) 
Vad har han för mobil: Nokia något. Värsta nerköptet. Hatar den telefonen och jag hatar telenors ***** ståndförsäljare.
Vad vill han bli när han blir stor: Polis, men det får han inte. Kanske musiker. Eller något man tjänar massa pengar på.
Vad har han för färg i sitt rum: Vårt rum är lila, grönt och brunt.
Har han någon/några systrar: Nej. Om man räknar min syster så en.
Har han någon/några bröder: Ja, en bror. En stor bror.
Vad är hans favoritmat?: PASTA. P.A.S.T.A!!!!!!!
Vilken mat hatar han?: Vårullar, jag fattar inte!
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Låta mig köpa vad jag vill. Köpa en cool bil. Och så skulle vi resa. Massa filmer skulle han också köpa.
Vad brukar han göra efter skolan: Han går inte skolan, men efter jobbet äter han den mat som jag lagat. Sen tränar vi, fast det är olika.
Vad heter hans pappa och mamma: Jan-Åke och Elisabeth
Har han bråkat med nån någon gång: Nej, folk har en tendens att bråka med honom. Han bråkar aldrig.
Vad brukar han göra på helgerna: Dricka öl eller vara med mig.
Vad har han för musiksmak: Toto, Bruce Springsteen. Och pop typ.
Hur/var träffades ni första gången?: Genom Renato i elevrådsrummet. Det sa inte klick precis.
Hur gamla var ni då: Jag var 17 han var 18.
Vad påminner dig om honom: Öl. Nej, men låtar.
Vad var det första han sa till dig: Hur FAN ska jag komma ihåg de. Vi kör på "Hej" det är nästa töntig med dem som kommer ihåg de. Om det inte är något helt ovanligt.
Vad var det första du sa till han: HEJ!!!! Sluta nu!
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Att vi älskar varandra.
Är han beroende av något?: MIG. Helt ärligt. Helt besatt. Och jag älskar de!
Vad kallar du han: Älskling, Baby, Jocke.
Vad kallar han dig: Nosse, Baby, Rosanna, Älskling, Sweety, Honey. Jag kan hålla på hur länge som helt. Klyschigt att nu skriva. Kärt barn har många namn. Men för all den. Kärt barn har många namn.
Tränar han: Vi bor på tredje våningen utan hiss, så ja. Jo, men vi tränar så mycket vi kan tillsammans.
Hur länge har ni vart tillsammans: 2år
Hårfärg: Brunt som bajs.
När fyller han år: 13 november, föddes fredagen. Jag har det tufft kan jag säga.
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?:  Någon blå liten söt sak som jag hittat på vägen hem från jobbet. det är Kärlek det också.
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Underbar, snäll och trygg.
Vilket år är han född: 1987
Gillar du han?:  Sådär!

Vem har hittat på dessa frågorna. Kan inte ens anväda rätt svenska. "Gillar du han?" HONOM!!! HONOM HONOM!!! SHeeiiittt!!! Men dem var för lätta!!!!!!



Min pojkvän. Jag gillar han.....HahAH!! Han. HONOM!! Det smittar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0