Tillbaka efter helgen.

Idag är det en ny dag. Helgen blev inte riktigt som vi tänkt oss. Tanken var att fredagen skulle bli lugnt så man orkade med Tulla Krok på lördagen. Så här blev de. Blev verkligen inte lugnt i Fredags, mådde inte jättebra i lördags. Skulle träffas 3 hos oss. Blev 5. Skulle ätit ute i solskenet. Det ösregnade. Vi skulle ha jättekul och vara ute hela kvällen. Jag hatar vin och ville absolut inte till varken Bahnhof eller Tulla Krok. Blev inget av de. Gick och la mig vid 02, efter en pommestallrik på Kebabvagnen, som jag länge kallat för Kebabmannen. Jag har tom frågat honom som jobbar där inne ifall det är han som är Mannen. Det var lite pinsamt.

Vi gjorde roliga lekar i lördags i alla fall. Applåder till Frida och Malin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0