Vår lägenhet.

Som jag har längtat. Jag har aldrig haft en kamera, och har alltid vetal ha en. Nu var det bannemej på tiden. Den är inte min, men jag får låna den i alla fall...

Så. Bilder på vår lägenhet!



Vardagsrummet. Med Balkong mot Preem.



Köket. Ni ska få se bilder före sen. Så mycket finare det har blivit. Tråkigt med den lilla spisen bara, men är man bara två, vilket man bara ska vara i en 2:a så passar det utmärkt.




Mer från köket. Ska köpa nya gardiner.




Min arbetsplats. Märker att stolen är borta, mend et är abar för att jag sitter på den. Så jävla viktig är jag. Har ett eget skrivbord.....Whhooohooo!!!!

Nu tänkte jag visa er vad som pryder min lilla vägg som skiljer mitt och Marias skrivbord åt. Men datorn har blivit lite konstig och bilder visas i hela fönstret. Ser väldigt roligt ut...HAHA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0