Ägg, äggakaga, kokta ägg, stekt ägg, ägg med spenat och gorgonzola....

Jag har med mig ägg till jobbet idag!

Nu kan man jubla, eller tycka att det är väl inte något att jubla över.

Så här ligger det till. I förrigår, eller övergår som min brors barn sa när han var liten, så var jag och min man på Överskottsbolaget och shoppade. Ja, det är det man gör där. Shoppar. När vi skulle gå ut, vi hade betalt och allt, står där en skylt. 30 ägg kort datum, GRATIS! Ta hur många du vill.
Fatta! Ta hur många du vill.....Hade det inte varit för att jag vet att jag omöjligt kan äta 90 ägg på 2 dagar så skulle jag tagit minst 3 kartonger. Men nu blev det en kartong dvs 30 ägg (mattegeni) så jag bjuder arbetskollegorna i dag så äggmacka! Äggmacka som är så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0