Grotesco...

Instruktioner:

Gå in på youtube
Sök på Grotesco-ett kilo mjöl

Det är utan tvekan den roligaste film jag sett. Lägg märke till när en av karaktärerna säger, flarrrrn......? Jag kan skratta hur länge som helst.

Det är så fint väder att man nästan ångrar att man ska till cypern på måndag.  Å andra sidan, finns inte Ambassaden och Grabbarna Grus så nära till hands här hemma!
Nu ångrar jag mig inte längre....nu ska jag jobba för att ikväll planera morgondagen och grilla med Bror och Svägerska och deras barn!

Ut och sola ni som bara sitter inne och luktar!

Kommentarer
Postat av: M

Du anar inte hur avundsjuk jag är!! Nu har vi iofs fint väder men att ni ska springa omkring på Melpo utan mig.. Herregud..:)

2008-06-04 @ 19:17:13
URL: http://achelois.blogg.se/
Postat av: tuss

den är bäst...hahaha DÅ FÅR NI EN..EN ... EN GAFFELTRUCK!

2008-06-05 @ 00:36:36
URL: http://blogg.pontusrosenlof.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0