Mockingbird, Wish me luck!



En bild säger mer än tusen ord. Staffan har aldrig varit snyggare. Lite stel kanske....

Det är två medlemmar av bandet Mockingbird, wish me luck. Sjukt engagerade killar. Aningen trötta kanske. Bra som *** dock. Så att dem inte visar sin bästa sida nu är godkänt.



Även en gammal bild från Lars Winnerbäck-konstert 2005?
Så kul har man när Stjärnan gått av scen. Vill jag minnas rätt var jag väldigt nära på att få hans plektrum.

Det var allt från mig ock min lilla brända kropp. På tal om brända. Igår när jag var på Center Syd, var varannan, jag menar verkligen varannan person, skitbränd. Det var kul att se, även om jag inte skulle säga något. Folk tar ut semester i förtid för att få bränna sig lite. Det är en konstig värld vi lever i......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0