Så kan det bli när man inte skriver...

Nu är det dags att ta tag i sitt liv! Nu ska jag börja skriva....ska fråga mig syster om hon vill hjälpa mig med headern så det blir roligare att titta på. Inte så kul med din vårrysning i snöslasket. Inte slask så långt ögat kan nå....snarare "din svettdroppe i soluppgången". Eller "ditt pollenfrö i sommarblåsten!" Jaja, vi får se....

Har varit på Cypern sen sist. Blivit lite brunare, blev lite sjukare. Men nu börjar allt ordna upp sig. Livet flyter på. Och Garderoben är städad och fin. Ser snart ut som Carries garderob i Sex and the City. Eller inte alls....men det är en dröm. HAr även varit i Mosebölle och firat Midsommar. Det ska bli min tradition. Skitmysigt, och bra väder fick vi också....Nej nu ska jag jag jobba! Ska återkomma snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0