Vem kan slå Filip och Fredrik?

Jag har anmält min kära pojk!!!

Mest på skoj, men vad kul om han kommit med!

Sitter på jobbet och äter honungsmelon. Är lite uttråkad, har inte jättemycket att göra. Måste spara lite tills i morgon också. Hahah...så brukar jag göra. Eller ibland, jaja, jag har i morgon också på mig, så blir man lite lat. Men nu är jag medveten om vad jag har att göra så jag sparar lite tills i morgon. Honungsmelon är också gott!

Sen väntar jag på lönen också! Vill att det ska bli den 15:e nu! Det är faktisk rea nu!

ska se om jag hittar lite av plaggen jag köpte i helgen. Har ingen kamera, så jag får leta lite på nätet.....

nä! Det tar en jävla tid...ska försöka låna en kamera... Vill visa hela min garderob. Nystädad och skitfin. tänkte visa "lite" av mina skor också....kommer i veckan!

Kommentarer
Postat av: tuss

kom hit och ta en kamera nozziiis

2008-06-30 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0