Dålig uppdatering

Ingen vidare uppdatering här inte. Jag har inget roligt liv, så är det bara. Förutom Malin, som är hemma en liten runda. Det är kul. Och våra planer inför helgen är att gå ut torsdag, fredag, lördag. Hoppas bara Malin är på nu!

Jag ska sluta med så många allvarliga inlägg. Inte helt, men lite i alla fall.

Igår jobbade jag ute i fältet, jag städade alltså. Usch och fy säger jag. Även om det är bra för kroppen att röra sig litta, så var det inte roligt att byggstäda även fast bygget inte var klart. Ingen höjdare alls.
Nä, jag är en kontorsråtta som ska bli fet vid skrivbordet.
Nä, inte ens det är jag. Jag vill ut och träffa människor, inte sitta och lukta svett i en konferansstol (som jag sitter i för att jag har knäpp rygg).
Jag vet inte ens vad som är min grej. Vara hemma och mysa med katten och slippa gå upp tidigt. Nä!! Jag ska bli som Brook Davis. Göra skillnad som 21-åring. Förresten så har One Three Hill startat ny säsong. Jag blev skitglad. 4 år senare!!!

Nu ska jag göra lite nytta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ska ni på torsdag?:)

2008-03-19 @ 15:41:48
Postat av: Erica

Det var från mig

2008-03-19 @ 15:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0