Det är för fasen vitt överallt!

Vad ee nu detta?!!! Fjorton år och.....
Nej, så långt går vi inte.

När man vaknar en torsdag så här i mitten av mars, inte fan förväntar man sig att vi har mer snö än samerna i norrland. Men nästan på alltså! Det värsta är att snön smyger sig på på nätterna och låtsat som ingenting på dagarna då solen är framme. Men i morse tog jag den på bar gärning. Och jag var rent ut sagt förbannad när jag skulle slå av den från bilen. Don´t mess with me! Där stod jag och alla i min omgivning måste ha undrat vad fan jag höll på med. Jag slog och svor och bonkade och stönade. Allt för att snön skulle få sig en rejäl omgång. Men den brydde sig inte. La sig någon annanstans och somnade om.

Hoppas innerligt att den inte ligger kvar på påskafton. Då ska jag minsann kalla in alla mina vänner. Då har den inget att säga till om. VI ÄR FLER!!! Det är fegt, jag vet men vad att göra!?

Ikäll hoppas jag på lite fest. Vet inte var, när, hur och med vem. Men det löser sig alltid!

Bjuder på en bild som fångade mig direkt! Den är så vacker!

image67

LIte dålig kvalitet med ni måste se vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: t

ja jag har stet den innan! men de är så fin!! tänk när man har en liten sån i magen!

2008-04-17 @ 15:56:49
URL: http://tuzze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0