Hej hopp!

Nu sitter jag och inväntar 16.00-slaget. Då får man gå hem och livet är lättare. nej, jag tycker mer och mer om mitt jobb, och jag trivs kanonbra med Maria. I morgon ska jag lämna henne ifred så hon får låsa in sig och ta hand om Bokslutet som ofrivilligt hänger över henne. Då ska jag vara hemma hos Mor och jobba lite med henne.
Jag var på OJ innan, och hittade färska hallon till kanonpris! 14.90 för jättefina hallon. Som i vanliga fall hade kostat 30-35kronor. Så ikäll när Jocke är med ska jag titta på film och äta FRÄSKA HALLON!!! Ni kan inte fatta vilken lycka detta är för mig. Det fattas väl bara att jag ska tappa ut dem eller någon ska råka sätta sig på dem. Då är det bara rätt åt dem att fläckarna inte går bort. Nej, jag ska vårda dem ömt och behandla dem som små prinsar. Sen ska jag äta upp dem jävlarna!! Mohahaha.......!!!

7 minuter kvar nu.....

Det är så skönt att jobba kan jag tycka. Man oroar sig inte över sånt som man är noll intresserad av, som det är i skolan. Att "FANNNN, jag har inte börjat plugga till det tråkiga jävla historieprovet än."

Så är det inte när man jobbar. Jag kan slappna av när jag kommer hem. Och när det än så länge är så, så tänker jag njuta. För en dag, så är det inte så längre. Jag är glad jag är ung. Och trots mina bekymmerslösa kvällar, så längtar jag till den dagen då dem blir lite jobbigare.

Tack för mig, nu ska jga gå hem.
Ses kanske där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0